Wybierz Szkołę Podstawową nr 221 w systemie rekrutacji do zerówek oraz klas pierwszych.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

[2021/22] Minitargi edukacyjne, czyli wizyta absolwentów SP 221

W poniedziałkowe popołudnie (11 kwietnia) w murach naszej szkoły miało miejsce niezwykłe wydarzenie. Na specjalne zaproszenie przybyło do nas pokaźne grono absolwentów naszej szkoły, aby opowiedzieć młodszym kolegom o swoich szkołach średnich.
Mogliśmy posłuchać ich wrażeń na temat liceów Staszica, Hoffmanowej i Kopernika. Adresastami tego przedsięwzięcia byli obecni ósmoklasiści. Spotkanie przebiegło w przemiłej, kawiarenkowej atmosferze przy herbacie i ciasteczkach. Od typowego dnia otwartego odróżniała je pełna swoboda i szczerość. Absolwenci otwarcie wskazywali zarówno mocne, jak i słabsze strony szkół, w których się znaleźli. Uczniowie słuchali z uwagą. Nie zabrakło też czasu na indywidualne rozmowy, w których jedni mogli odpowiedzieć drugim na ich wątpliwości.
Gośćmi specjalnymi byli Mateusz Dębowski i Tomasz Gródek, którzy prowadzą interesujący projekt klas olimpijskich w liceum Kopernika.

Niezwykle przyjemnie było obserwować tę międzyrocznikową integrację byłych i obecnych uczniów klas matematycznych. Mamy nadzieję, że stanie się to przyczynkiem do podobnych wydarzeń w przyszłości oraz pogłębiania więzi między wszystkimi, których łączy dwa dwa jedynka.
Dzisiejsze spotkanie przypomniało nam, jak silna to więź.
Data dodania: 2022-04-13 18:09:05
Data edycji: 2022-08-29 00:30:16
Ilość wyświetleń: 1299

Kalendarz

Kalendarz

Współpracujemy z:

Informacje
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji PublicznejTłumacz języka migowego
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Tłumacz języka migowego