Drodzy Rodzice Uczniów Szkoły Podstawowej nr 221!
W naszej Szkole działa Rada Rodziców, która jest wewnątrzszkolną reprezentacją wszystkich Rodziców uczniów uczęszczających do Szkoły. Jednym z zadań Rady jest podejmowanie decyzji o przeznaczeniu i wydatkowaniu środków zgromadzonych na koncie Funduszu Rady Rodziców, są to pieniądze, które Rodzice wszystkich uczniów dobrowolnie wpłacają na konto Rady Rodziców.
Środki finansowe z Funduszu Rady Rodziców są przeznaczane m.in. na:
- dofinansowanie imprez szkolnych (bale, festyny itp.) oraz zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły,
- zakup nagród rzeczowych i wyróżnień w konkursach organizowanych dla uczniów Szkoły,
- dofinansowanie wycieczek klasowych i innych form wypoczynku dla uczniów Szkoły,
- dofinansowanie wyjazdów uczniów Szkoły na konkursy, olimpiady i zawody sportowe,
- pomoc materialną uczniom Szkoły będącym w potrzebie,
- zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz wyposażenia dla Szkoły.
(wszystkie podania dotyczące możliwości dofinansowania będą rozpatrywane przez RR)
W roku szkolnym 2024/2025 Rada Rodziców ustaliła dobrowolną składkę w wysokości 100,00 zł za cały rok szkolny oraz zdodatkową skłądkę na fundusz przeznacozny dla świetlicy szkolnej w wysokości 50,00 zł.
Pragniemy zaznaczyć, że każda kwota wpłacona na Fundusz Rady Rodziców jest mile widziana!
Wpłat można dokonywać:
Konto Rady Rodziców Szkoły Podstawowej Nr 221 z Oddziałami Integracyjnymi im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej w Warszawie, Bank PKO S.A. - na rachunek bankowy: 88 1240 6319 1111 0000 4781 7759
z wyrazami szacunku,
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 221
00-876 Warszawa
ul. Ogrodowa 42/44